Notariaat
Het notariaat kan niet zonder documenten en dossiers, dat begrijpen we bij DOCUconcept maar al te goed. Maar het beheren van deze verschillende documenten en dossiers kan wél een stuk eenvoudiger, sneller én veiliger. Door de toenemende digitalisering zullen dossiers en overige informatie centraal moeten worden opgeslagen en op ieder gewenst moment beschikbaar zijn. Toch is dit nog lang niet bij ieder notariaat het geval…
Wij zien geregeld dat er bij een notariskantoor nog sprake is inefficiënt opgeslagen en ingescande documenten. Informatie gaat niet rechtstreeks naar de notariële software, maar belandt in e-mail en/of andere mappen, documenten worden niet op de juiste wijze opgeslagen, er wordt nog onnodig veel op papier ondertekend en ook het printen gaat niet overal even veilig. Is dit het geval bij jouw notariskantoor? Zonde én onnodig, want met digitalisering en (proces)automatisering los je dergelijke pijnpunten eenvoudig op.
Kies voor print- en documentoplossingen van DOCUconcept
Steeds vaker zien we een groeiende behoefte aan de juiste technologie ter ondersteuning van het notariële werk. DOCUconcept heeft inmiddels jarenlange kennis van en ervaring binnen het notariaat. Wij weten dan ook waar we over praten en voorzien jou graag van passend advies en geschikte print- en document oplossingen. Hierbij gaan we verder dan alleen het leveren van printers en multifunctionals: wij bieden een totaaloplossing.
Samen met jou bespreken we waar jij en je collega’s tegenaanlopen. We analyseren de huidige documentenstroom en brengen in kaart waar de pijnpunten liggen. Op basis hiervan geven we passend advies voor jouw kantoor. We bieden alleen oplossingen die veilig en betrouwbaar zijn, voldoen aan de geldende wetgeving (o.a. archiveringswet) en de privacy van jouw cliënten continu waarborgen. Voor ons niet meer dan vanzelfsprekend.
Meer weten over onze oplossingen voor het notariaat?
Bekijk hieronder onze oplossingen voor het notariaat of neem direct contact met ons op. Ook een gratis Quickscan is mogelijk, waarbij wij een assessment uitvoeren van de huidige documentprocessen, een analyse van de huidige Total Cost of Ownership maken en tevens de verbetergebieden in kaart brengen.