Werken bij DOCUconcept
Wil je bij ons komen werken? Bij DOCUconcept kom je werken binnen een enthousiast team van specialisten, waarbij openheid, flexibiliteit en werkplezier belangrijke factoren zijn. Er is bovendien ruimte om te groeien en er heerst een prettige werksfeer. Richting onze klanten is één van de 3 kernwaarden; meer inspanningen leveren dan je verwacht! Om dit voortdurend te kunnen blijven bieden zijn wij zo nu en dan op zoek naar nieuwe medewerkers.
Actuele vacatures
Hieronder zijn onze actuele vacatures te vinden.
Wij zoeken een 2e Leonie!
(commerciële binnendienst (m/v))
Meer inspanningen leveren dan u verwacht!
Dit is één van de 3 kernwaarden van DOCUconcept en om dit te kunnen blijven bieden aan onze relaties zijn wij per direct op zoek naar een commerciële klantgerichte duizendpoot. Werken en leven met respect voor mens en milieu & Zeggen wat we doen en doen wat we zeggen, zijn de andere 2 kernwaarden en niet geheel onbelangrijk.
Wie zijn wij
DOCUconcept adviseert over innovatieve print-, scan- en document- managementoplossingen en levert bijpassende producten en diensten gericht op een optimale documentenstroom en digitaal werken. Inmiddels bestaat DOCUconcept alweer 12 jaar en heeft het 3 vestigingen opererend vanuit Arnhem, Meppel en Tonden.
Om verdere groei te realiseren zijn wij voor de standplaatsen Arnhem/Tonden op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst (m/v) voor 24/26 uur per week.
Doel functie
Als commerciële medewerker binnendienst ben je de duizendpoot…. de kantoortijger… en dus de spil van het bedrijf. Alles draait om de perfecte omgang met de klant. Het correct verwerken en vastleggen van de orders en het uitwerken van contracten. Tevens beheer je de interne agenda’s en plan je afspraken in met onze relaties. Je bent goed in zakelijke correspondentie en vindt het leuk om actief telefoongesprekken te voeren met klanten en geeft hieraan opvolging door het uitwerken van calculaties en offertes.
Kortom: de commerciële binnendienst medewerker is berekend op zijn taak. Hij of zij is proactief, zelfstandig en initiatiefrijk en altijd alert op commerciële kansen. Communicatieve vaardigheden zijn een absolute pré in deze veelzijdige baan.
Opleidings- en ervaringsgegevens
– Minimaal een afgeronde MBO-opleiding met voorkeur in de richting van commerciële economie,
gecombineerd met een HBO-denkniveau;
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
– Kennis van Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint).
Je bezit over de volgende eigenschappen en competenties
– Doorzettingsvermogen (een NEE is geen NEE)
– Enthousiasme
– Flexibel en coachbaar
– Commerciële vaardigheden
– Resultaatgericht
– Creativiteit
– Ervaring in de branche is geen must
– Geen 9 tot 5 mentaliteit
– In bezit van rijbewijs
Solliciteren of vragen?
Lijkt je bovenstaande vacature wat of heb je wellicht nog vragen? Neem dan contact met ons op middels onderstaande button en vul het contactformulier in.