DOCUconcept
info@docuconcept.nl info@docuconcept.nl 088 - 374 93 00 088 - 374 93 00 Menu Sluiten
Pagina's
Offerteaanvraag

Accountancy

Niet alleen binnen de advocatuur, notariaat, zorg en recreatie is digitalisering en (proces)automatisering onmisbaar, ook binnen de accountancy kun je niet meer zonder. Door de coronapandemie werken medewerkers tegenwoordig vaker vanuit huis en de kans is groot dat dit thuiswerken de norm blijft. Dan is het wel zo prettig als klantinformatie ook thuis volledig en makkelijk toegankelijk is en veilig gedeeld kan worden.

Toch zien we nog vaak dat deze processen nog niet optimaal geregeld zijn. Veel accountantskantoren zijn nog niet zo ver dat online samenwerken en vergaderen mogelijk is. Daarbij is er vaak ook nog geen sprake van bijvoorbeeld ‘print & follow’ of het digitaal ondertekenen van documenten. Dit leidt geregeld tot frustratie, want het werken word je zo niet makkelijk(er) gemaakt. Herkenbaar? Lees dan verder.

Digitalisering en (proces)automatisering binnen accountancy

Digitalisering en (proces)automatisering bieden een flink aantal voordelen waar jij en je collega’s zeker baat bij hebben. Zo wordt het steeds makkelijker om digitaal een identiteit vast te stellen. Een snelle en vooral veilige manier om misbruik te voorkomen, helemaal nu we steeds meer plaats- en tijdonafhankelijk informatie willen delen met collega’s en klanten.

Daarnaast zorgt digitalisering ervoor dat informatie snel (en veilig) is te raadplegen voor iedere medewerker in de organisatie. Bovendien worden menselijke fouten geminimaliseerd en de doorlooptijd van processen aanzienlijk verkort. En zo kunnen we nog veel meer voordelen noemen! Kortom: digitalisering voorkomt niet alleen een hoop frustratie, maar bespaart ook tijd én geld.

Kies voor print- en document oplossingen van DOCUconcept

Het beroep accountant zal nooit verdwijnen, maar wel zal er de komende jaren veel veranderen qua werkwijze en dienstverlening. Maar dat is zeker geen reden tot paniek! DOCUconcept heeft inmiddels jarenlange kennis van en ervaring binnen de accountancy. Wij weten dan ook waar we over praten en voorzien jou graag van passend advies en geschikte print- en document oplossingen. Hierbij gaan we verder dan alleen het leveren van printers en multifunctionals: wij bieden een totaaloplossing.

Samen met jou bespreken we waar jij en je collega’s tegenaanlopen. We analyseren de huidige documentenstroom en brengen in kaart waar de pijnpunten liggen. Op basis hiervan bepalen we wat het beste is voor jouw kantoor. We bieden alleen oplossingen die veilig en betrouwbaar zijn, voldoen aan de geldende wetgeving en de privacy van jouw cliënten continu waarborgen. Voor ons niet meer dan vanzelfsprekend.

Meer weten over onze oplossingen voor accountancy?

Herken jij bovenstaande pijnpunten en wil je meer weten over de mogelijkheden voor jouw accountantskantoor? Bekijk hieronder onze branchespecifieke oplossingen en neem contact met ons op of maak direct een afspraak voor een gratis Quickscan.

contact opnemen Quickscan aanvragen
Terug naar overzicht
Contact opnemen Hulp op afstand