DOCUconcept
info@docuconcept.nl info@docuconcept.nl 088 - 374 93 00 088 - 374 93 00 Menu Sluiten
Pagina's
Offerteaanvraag

Digitaal ondertekenen

Gaat het ondertekenen van documenten bij jou ook nog fysiek? Kost het altijd veel papier en tijd voordat er überhaupt een handtekening is gezet? Dat is helemaal niet nodig! Bespaar jezelf een hoop frustratie en kies voor het digitaal ondertekenen van documenten via ValidSign.

Een digitale handtekening is tegenwoordig dé oplossing voor het rechtsgeldig ondertekenen van offertes, overeenkomsten en andere belangrijke documenten. Een geavanceerde digitale handtekening via ValidSign is juridisch gelijk aan een gewone “natte” handtekening. Met deze webapplicatie tekenen jij en je collega’s, klanten en/of partners online documenten net zo eenvoudig als een handtekening met pen op papier.

Hoe werkt een digitale handtekening met ValidSign?

Wij kunnen digitaal ondertekenen van ValidSign ook als integratie implementeren in talloze softwarepakketten, boekhoudpakketten en andere applicaties. Ook het rechtsgeldig digitaal ondertekenen van Microsoft Word en/of Excel documenten kan snel en eenvoudig via de speciale integratie voor Word en Excel. Deze integratie is ook toepasbaar voor het digitaal ondertekenen van PDF-bestanden. Benieuwd hoe het werkt? Vraag een demonstratie bij ons aan.

Meer informatie of een demonstratie?

Wil je meer informatie of een vrijblijvende demonstratie? Neem dan contact met ons op. We informeren je graag over deze efficiënte en tijdbesparende digitale oplossing.

contact opnemen Demo aanvraag
Terug naar overzicht
Contact opnemen Hulp op afstand