Digitaal Archiveren
Van papier naar digitaal. Door het digitaal archiveren van alle inkomende informatie en documenten, behoud je het overzicht en heb je grip op je documenten. Dit scheelt tijd en bespaart kosten, doordat het veelvuldig kopiëren en fysiek verzenden van papieren documenten niet meer nodig is. Wij leveren krachtige digitale archiveringsoplossingen waarin al je inkomende en uitgaande documenten op een veilige, uniforme en gestructureerde wijze kunnen worden vastgelegd. Bekijk onze Document Management pagina voor meer informatie.
Document Scan Service
Je staat op het punt om je papieren documenten te digitaliseren of misschien ben je hier inmiddels al mee van start gegaan. Het digitaal beschikbaar hebben van alle documenten kan veel winst opleveren, dat spreekt tegenwoordig voor zich.
Vaak wordt er omwille van tijd, kosten en resources besloten om het bestaande papieren archief niet te digitaliseren, maar om deze langzaam te laten verdwijnen wanneer de wettelijke bewaartermijn is verstreken. Zonde! Dit betekent namelijk dat er vele jaren overheen kunnen gaan, voordat de laatste archiefkast het pand kan verlaten en er gedurende deze gehele periode niet optimaal geprofiteerd kan worden van de nieuwe digitale werkprocessen.
DOCUconcept biedt met Document Scan Service de mogelijkheid om je gehele papieren omgeving, of een bepaald deel, in één keer te laten digitaliseren. Wij bieden je de handjes wat betreft het scanwerk, met daarbij geavanceerde scansoftware om de digitale bestanden middels OCR op tekst doorzoekbaar te maken. Eventueel kan het zelfs door ons automatisch geïmporteerd worden in je eigen bedrijfsapplicatie!
Ook je scanwerk uitbesteden?
Omdat het outsourcen van een digitaliseringproject tijd en investering vergt, voeren wij van tevoren altijd een inventarisatie uit om de kosten en benodigde tijd m.b.t. het scanwerk inzichtelijk te maken. Jij weet dus vooraf waar je aan toe bent en laat ons de rest doen!